Klusdag 3 afgesloten met een bbq! - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië - WaarBenJij.nu Klusdag 3 afgesloten met een bbq! - Reisverslag uit Sânmărghita, Roemenië van Jongerenreis Roemenië - WaarBenJij.nu

Klusdag 3 afgesloten met een bbq!

Blijf op de hoogte en volg Jongerenreis Roemenië

05 Augustus 2016 | Roemenië, Sânmărghita

Na een hele toffe 3e klusdag zitten we nu aan een welverdiende bbq!
Morgen volgt een uitgebreid verslag...

• 05 Augustus 2016 - 20:54

Jan Veenman:

......en de oplossing van het raadsel?

• 05 Augustus 2016 - 21:10

Elly Breugem:

geniet maar van de bbq, lezen we morgen
    weer verder.
    tot morgen Henk en Elly Breugem

• 05 Augustus 2016 - 21:22

Sonja :

haha, zit ik de hele avond op een nieuw verslag te wachten .....
    ;-) Veel plezier met elkaar ! En voor morgen alvast - werk ze ! En voor straks - slaap lekker !

• 06 Augustus 2016 - 00:04

Hans L Sr.:

Geen tijd voor een voor een verslag, alleen een regel dat jullie gingen genieten van een welverdiende BBQ. Dat moet haast inhoud geven dat jullie een hele dag heerlijk met elkaar hebben kunnen werken zodat er voor een verslag geen tijd overbleef. Nou dat is toch fantastisch. Daarvoor zijn jullie uiteindelijk naar Târgu Mures vertrokken. Ik hoop dat jullie van een goede nachtrust kunnen genieten zodat jullie weer fit aan de nieuwe dag kunnen beginnen. Ik ben benieuwd of jullie morgen moeten arbeiden of dat het een relaxte dag wordt. Geniet er in ieder geval van!
    Iedereen de groetjes uit het Leefhuus.

• 06 Augustus 2016 - 09:14

Burt En Frits:

Fijn weekend allemaal .probeer een beetje uit terusten en geniet van al het goede.

• 06 Augustus 2016 - 10:40

Barry Brandhorst-Veenman:

Wel leuk dat jullie het hebben over 'een hele toffe klusdag'. Ook al is het hard werken het is dus ook wel fijn met elkaar. Wij willen jullie nog een fijne toffe tijd verder toewensen in Roemenië.
    Enne die oplossing van dat raadsel? Daar zitten wij ook op te wachten.
    Groetjes aan iedereen (in het bijzonder aan Marit: XX)
    Willem en Barry Brandhorst

• 06 Augustus 2016 - 17:55

Jopie :

Oplossing raadsel. De buurman. Veel plezier met elkaar en doe vooral geen groeten aan ene. Joost